A tévesen kipostázott gázszámlákról
A januárban tévesen kipostázott gázszámlák miatt levélben fordultunk a TIGAZ kirendeltségéhez, és kértük tájékoztassanak bennünket a felmerült hibákról és annak megoldási lehetõségeirõl. Levelünkre a napokban a következõ választ kaptuk.
Részlet a levélbõl:
"Társaságunk fontosnak tartja, hogy az elmúlt hetekben sajnálatos számlázási hiba kapcsán Önt, mint a település elsõszámú vezetõjét közvetlenül is tájékoztassuk arról, milyen lépéseket tettünk annak érdekében, hogy jelen levelünkkel ma már a megoldott helyzetrõl számolhassunk be.
Elõzmények:
Közel 1,2 millió fogyasztónk közül hozzávetõlegesen 43 ezer ügyfelet érintett az a technikai hiba, amely miatt 2007. január 24-25-én részükre nem a ténylegesen leolvasott mérõállás, hanem az elõzõ évi átlagfogyasztásuk alapján meghatározott összeg került kiszámlázásra. Tekintettel a tavalyinál sokkal enyhébb idõjárásra, a becsült számlák és a tényleges fogyasztás közti különbség jelentõs volt e számlák végösszegében.
Ügyfeleinknek a becsült számlákkal kapcsolatban nem volt teendõjük, amelyrõl a fogyasztóinkat tájékoztattuk. Társaságunk a tételes ellenõrzést és pontosítást követõen a becsült számlákat stornírozta, és 2007. február 13-áig megküldtük érintett ügyfeleink felé a korrigált számlákat, ezzel lezárva ezt a folyamatot.
Az ügyben tett intézkedéseink- rendelkezésre állás, elérhetõség:
Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai bõvített idõtartamban, hétköznap reggel 7 órától 19 óráig és szombaton 7 órától 15 óráig állnak a rendelkezésre. Sajnos még így is elõfordulhat, hogy ügyfeleink csak hosszabb várakozási idõvel érnek el minket, hiszen a gázártámogatás változása miatt még mindig jelentõs a megkeresések száma. (Az átlagos napi 5-6 ezer hívás helyett 20-60 ezer hívást kellene fogadjon.) A megerõsített személyes ügyfélszolgálati és telefonos rendelkezésre állást mindaddig fenntartjuk, amíg ezt a megkeresések száma indokolttá teszi."
Hajdúszoboszló, 2007. 02. 23.